Nagenieten van toptalenten op de Volvo Six Nations 2019

De Volvo Six Nations, al jaren vaste prik op de zomerse hockeyagenda van de allerbeste A- en B-jeugd van Nederland. De 2019-editie van dit prestigieuze landentoernooi werd afgelopen week gehouden in Eindhoven. Op het evenement kwamen veel hockeyliefhebbers af om ‘de Oranjehelden van de toekomst’ aan het werk te zien tijdens spectaculaire interlands.

Voor de jeugdinternationals werd het een succesvolle week met veel overwinningen, maar vooral ook een met veel leerzame momenten die ze dichter bij hun grote doel zal brengen: doorgroeien naar het Nederlands elftal. Wie afgelopen week niet naar Eindhoven kon afreizen om de toptalenten in actie te zien en hun ontwikkeling te volgen, kon via hockey.nl de prestaties van Nederlands A en B bij de jongens en de meisjes en het team Opleidings B van de meisjes alsnog op de voet volgen.

Voor hen die de Volvo Six Nations nauwlettend in de gaten hebben gehouden staat er nu hierboven ook nog een korte terugblikvideo klaar. Veel kijkplezier!

Bekijk ook

Volvo is al 25 jaar fan van de Nederlandse hockeysport en partner van de KNHB. Sinds 2008 richt de samenwerking zich vooral op talentontwikkeling binnen de KNHB. Volvo is daardoor nauw betrokken bij de District Ontmoetings Dagen en het opleiden van nationale jeugdelftallen. Daarnaast draagt Volvo met de Volvo Clubbonus bij aan de realisatie van het talentenplan van lokale hockeyverenigingen door heel het land.

Bekijk hieronder de video die Volvo maakte over het belang van de Volvo Six Nations voor de ontwikkeling van de hockeytalenten.

 


1 Reactie

  1. Eelco Houwink

    Ik snap dat de hoofdsponsor aandacht verdient, maar om een bijdrage in elkaar te zetten waar jeugdinternationals - na nog geen 2 stappen in het veld gedaan te hebben - een soort impliciete XC40-verkopers worden is echt hilarisch. Prachtige in elkaar vervloeiende beelden weliswaar, maar de boodschap ligt er gewoon te dicht bovenop. Houd er rekening mee dat de doelgroep NL hockey-enthousiasten echte wedstrijdbeelden/samenvattingen verwacht van buitenlandse evenementen en ook verdient, omdat zij er via KNHB zelf aan hebben bijgedragen. En merendeels al een Volvo heeft (mankeert het jullie aan marketing data ?) waardoor deze vorm van zelfbevestiging uiteindelijk zelfs averechts gaat werken.


Wat vind jij? Praat mee...