Laatste nieuws
-
Winnaar Auping Doelpunt van de Week: Hidde Ribbert (USHC H1)
Auping Doelpunt van de Week – 23 en 24 september 2023
Winnaar Auping Doelpunt van de Week: Nouke Klink (Hurley MO18-1)
Auping Doelpunt van de Week – 16 en 17 september 2023
Winnaar Auping Doelpunt van de Week: Diede de Gruiter (MEP MO14-1)
Auping Doelpunt van de Week - 9 en 10 september 2023
Auping Doelpunt van de Week gaat weer van start
Oranje slaapt tijdens EK op gepersonaliseerde matrassen
Doelpunt van het Jaar-winnaar: 'Dacht alleen maar aan scoren'
Wereldgoal Teun Hartgers is Auping Doelpunt van het Jaar
Stem op het Auping Doelpunt van het Jaar 2022/2023!
Auping Bed Making-Challenge | Joosje Burg vs Koen Bijen
Winnaar Auping Doelpunt van de Week: Pieter Cox (Weert H2)
Auping Doelpunt van de Week – 10 en 11 juni 2023
Winnaar Auping Doelpunt van de Week: Olivier Drinóczy (HCP JO16-1)
Auping Doelpunt van de Week – 3 en 4 juni 2023
Winnaar Auping Doelpunt van de Week: Coco Thoonen (HC QZ MO18-1)
Auping Doelpunt van de Week – 27 en 28 mei 2023
Winnaar Auping Doelpunt van de Week: Ize Bosch (GHBS MO12-1)
Auping Doelpunt van de Week – 13 en 14 mei 2023
Winnaar Auping Doelpunt van de Week: Jonas Hopmans (FIT JO16-1)
Auping Doelpunt van de Week – 22 en 23 april 2023
Winnaar Auping Doelpunt van de Week: Gijs Roeders (Apeldoorn JO16-1)
Aftermovie - Oranje op bezoek in de beddenfabriek
Auping Doelpunt van de Week – 15 en 16 april 2023
Winnaar Auping Doelpunt van de Week: Jasper Thijssen (DV JO14-1)
Auping Doelpunt van de Week – 1 en 2 april 2023
Auping is Official Partner van de KNHB. Binnen dit partnership zet Auping graag zijn expertise op het gebied van slapen in en draagt zo, letterlijk als Sponsor van de rust bij aan de sportieve ambities van de KNHB en van alle hockeyers in Nederland. Want je haalt het beste uit jezelf na een goede nachtrust.
Al meer dan 130 jaar werkt Auping aan de beste oplossingen om uit te rusten. En dat is niet voor niks. Je nachtrust is kostbaar. Op tijd in slaap vallen en goed doorslapen maakt het verschil tussen winnen en verliezen. Dit is voor iedereen van belang, maar zeker voor sporters die zowel mentaal als fysiek een topprestatie leveren op het veld. Het partnership brengt het belang van goed slapen onder de aandacht van 250.000 sporters en nog veel meer hockeyfans.